Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?
Na het maken van uw boeking kunt u direct contact opnemen met ons hotel indien u uw boeking wilt wijzigen of annuleren. Afhankelijk van de voorwaarden kunnen sommige boekingen ook online worden geannuleerd, in dit geval zult u de instructies op de boekingsbevestiging te vinden.
Als u uw boeking wilt annuleren dan moet u dit uiterlijk 1 dag voor aankomst doen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat de dag van aankomst om 0.00 uur begint. Voor elke boeking die niet minimaal 1 dag voor aankomst wordt geannuleerd zullen de kosten voor de eerste nacht in rekening worden gebracht. In geval van no-show, zullen de kosten voor de eerste nacht in rekening worden gebracht.
Is er in het hotel wifi beschikbaar?
Het gehele hotel is voorzien van een wifi-netwerk.
Is er een computer beschikbaar voor gasten?
Nee, er is geen gemeenschappelijke computer. Wel kunnen boardingpasses en tickets uitgeprint worden bij de receptie
Zijn er handdoeken op de kamer aanwezig?
Ja op elke kamer liggen 2 handdoeken per persoon, deze worden indien gewenst elke dag verschoond.
Is er op de kamer een föhn aanwezig?
Op de kamer is geen föhn aanwezig, deze kunt u wel bij de receptie kosteloos lenen
Is er op de kamer een strijkbout aanwezig?
Op de kamer is geen strijkbout aanwezig, deze kunt wel bij de receptie kosteloos lenen.
Heeft hotel van gelder een pickup service vanaf het vliegveld?
Nee, vanaf het vliegveld pakt u eenvoudig de trein naar Amsterdam centraal station
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn bij ons niet toegestaan
Mag er gerookt worden in het hotel?
Nee, alle kamers zijn rookvrij
Heeft het hotel babybedjes / extra bedden?
Ja. Tegen een toeslag per nacht kunt u een extra bed of babybedje bij laten plaatsen. (op aanvraag)
Is het hotel geschikt voor minder validen?
Nee. Wij hebben geen lift en het hotel is gevestigd op de 1ste verdieping. Denk aan meerdere afstapjes, geen speciale aanpassingen op de kamers, smalle gangen en trappen.